LOGI:n, eli logistiikkajaoksen, keskeisenä toiminnan tavoitteena on alan tuotetietojen hallinnan sekä tilaus- ja toimitusketjujen kehittäminen yhdessä rakennusalan muiden toimijoiden kanssa.

LOGI jakaa Taltekan jäsenille tietoa tuotetietojen hallinnasta ja hyödyntämisestä koti- ja ulkomaan markkinoilla. Se tarjoaa jäsenyrityksille keskustelufoorumin siitä, missä ja miten tuotetietoja kannattaa ylläpitää, ja mihin ja millaisessa formaatissa niitä kannattaa jakaa. LOGI avaa myös erilaisia näkökulmia ajankohtaisista asioista koskien tilaus- ja jakeluketjuja.

Digitalisaation ja digitaalisen tiedon hyödyntäminen ja eteenpäin vieminen ovat tällä hetkellä LOGI:n toiminnan kärkiteemoja.

Yhteyshenkilöt

Jaosjohtajana toimii Magnus Sirén (LVI-Numero Oy) ja puheenjohtajana Jari Aho (Onninen Oy).