Sisäympäristöryhmä

Hyvinvointia sisällä ympäristön ehdolla

Sisäympäristöryhmän tavoitteena on luoda hyvinvointia sisällä ympäristön ehdolla. Sisäympäristöryhmä on laaja sidosryhmäfoorumi, jossa jäsenyritykset, viranomaiset, tutkimuslaitokset ja muut alan järjestöt kokoontuvat keskustelemaan hyvän sisäympäristön tekijöistä. Ryhmä toimii myös talotekniikkainfo.fi:n ohjausryhmänä käsitellen laajemmin koko talotekniikka-alaa. Talotekniikkainfon hallinnointikäytännöt on kuvattu talotekniikkainfon ylläpito-sivulla.

Sisäympäristöryhmässä on viime aikoina ollut edustajia kokouksen aiheen mukaan seuraavista tahoista:

• Ympäristöministeriö
  • Rakennustarkastusyhdistys RTY
  • Helsingin, Vantaan, Turun ja Lahden kaupunkien rakennusvalvontatoimen edustajia
  • Talonrakennusteollisuus ry
  • Pientaloteollisuus ry
  • Sisäilmayhdistys
  • Suomen LVI-liitto SuLVI ry
  • SKOL ry
  • Metsta ry
  • Eurofins Expert Services Oy
  • edustajia noin 20:stä Talotekniikkateollisuus ry:n jäsenyrityksestä.

Yhteyshenkilöt

Puheenjohtajana toimii Kim Hagström (Halton Oy), varapuheenjohtajana Taru Lähteenmäki (Koja Oy) ja sihteerinä Juhani Hyvärinen (Talteka).